torstai 23. kesäkuuta 2011

Aasiakaspalvelua(ko)?!

Tämä ei nyt liity millään lailla käsitöihin, mutta oli pakko jakaa tämä ihana asiakaspalvelukokemus myös teidän kanssa..

Menin eilen erääseen ostoskeskukseen hankkimaan itselleni cd-levyä ja kahta erilaista tulostuspaperia.
Kiertelin ystäväni kanssa jonkin aikaa etsimässä tuotteita, mutta en löytänyt (muuta kyllä löytyi, mutta ei sitä mitä hain). Menin siis kassalle odottamaan, että joku tulisi avuksi...
Odotettuani reilu 5min, myyjä tulee,


Myyjän ääni on erittäin kyllästynyt ja Ei-auttavais-tyylinen

M: "Ne voi maksaa tuonne toisellekin kassalle" ..katsoo minua vielä vähän nenänvartta pitkin
R: "Minulla oli kyllä ihan kysyttävääkin..."
M: "Meillä on nyt tässä vähän kiire, että mitä sulla olis ollut?"
..jäädyn hölmistyneenä paikalleni..
R: "öö... Etsin erästä cd:tä, tarra-arkkeja joihin voi tulostaa sekä paperia, jolta voin silittää tulostamani kuvan kankaalle."
...Myyjä huokaa syvään ja kääntyy tietokonetta kohden
M: "No mikä cd?"
...kerron mikä...
M: "Ei meillä sitä ole, eikä meillä mitään tarrojakaan ole!"
...olen varmasti vielä hölmistyneemmän näköinen, mutta päätän yrittää vielä onneani kysymällä toista paperia..
R: "No olisikohan teillä sitä sellaista siirtopaperia?"
M: "Täällä sitä on ollut" lampsii hyllyn väliin minä perässä "Joo ei sitä näköjään enää ole.."

Tämän jälkeen myyjä jatkaa matkaansa sanomatta sanaakaan. Jään hyllyn väliin seisomaan monttu auki, ja  vaikka äiti on opettanut, että pitää kiittää, EN muuten kiittänyt! :)

2 kommenttia:

  1. Olis palautteen aika liikkeen johdolle.

    VastaaPoista
  2. Palaute lähti kyllä heti kotiinpäästyäni matkalle, mutta valitettavasti vastausta ei vain ole kuulunut..

    VastaaPoista