sunnuntai 3. kesäkuuta 2012

Still alive! :)

Onpahan taas aikaa, kun olen viimeksi tänne saanut pusattua tekstiä.. Hengissä silti ollaan! Kävin välissä vähän auttamassa iskää pellolla, joten ompelimossa on ollut tosi hiljaista.
Sain kuin sainkin viimein piirrettyä kaavat ja leikattua kankaat mun "kevättakkiin". Siitä taitaa nyt tulla syystakki.. No, takki ku takki, kunhan vaan valmistuis!

Työn alla on myös pari tilauspussukkaa. Samoin pitäis kokeilla uuttaa OE:sta saatua kassin kaavaa. Kauppakassejakin on työn alla. Miten niin mulla ei oikein meinaa aika riittää?! ;)
Eilen illalla oli tarkoitus ommella, mutta aika menikin leipoessa ja surffatessa uusia ideoita ompeluun netistä. Löysinkin pari ihan hauskaa "vanhasta uutta" tuunausjuttua. Niistä tulee sitten myöhemmin juttua.

Oon mä jotain onneksi valmiiksikin saanut. :)


Kesä 2012 Novitassa oli ihanan virkatun huivin ohje. Tästä postailin vähän jo aiemminkin. Ohjeessa huivi on n.55cm leveä ja 130cm pitkä ilman hapsuja. Itsellä taisi tulla 134cm mittainen. Ohjeessa oli, että lankaa tarvitaan 9kpl 50g kerää. Itselläni jäi kuitenkin melkein puolitoista kerää ylimääräistä.. Hassua.
Lankana käytin siis Novita woolia. Ihan mukavan tuntuista virkata. :)

Vielä yksi suolainen piirakka tälle aamupäivälle ja juustokakku jääkaapista esille. "Vieraiden" olis määrä saapua klo 13.00 ;)

-Raita

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti