sunnuntai 2. joulukuuta 2012

Rock, Rauha ja Rakkaus

" All we are saying, is give peace a chance"


Make love, not war!

Hair
Tämän vuoden pikkujoulut vietetään rauhan ja rakkauden fiiliksissä (60-70-lukujen teemabileet).
Itselle tuosta ajanjaksosta tulee heti hipit mieleen! Siksi se olikin selvä suunta omalle asukokonaisuudelle.
Jotenkin taas, niinku aina ennenkin, suunnittelun aloitin hyvissä ajoin, mutta toteutus jäi taas ihan viimetippaan!

Tunnin verran googlen kuvahaun surffausta ja sen päälle yksien farkkujen "tuhoaminen" ja valmis! :)
(oliskin menny ihan näin helposti... ;) )

Aquarius..
Varsinkin farkuista tuli niin mahtavat, että melkein harmittaa, että voin käyttää niitä vain tämän yhden illan.

Aluksi tuntui, ettei koristeluideoita meinaa keksiä millään, mutta viimein kun vauhtiin päästiin, meinasi tila farkuista loppua kesken.. ;)

Tässä teillekin hippifiiliksiä. :)

Lennonia.. :)

Mikä festari?! :D

ja makrameeta ranteeseen. :)

Peace!! :)

Tällä asulla napsahti jaettu voitto illan pukukilpailussa! Tällä asulla pääsi myös teatterin lavalle fiilistelemään "Let the sunshine":ia. Se oli NIIN mahtia!! :D

Suosittelen Lahden Kaupunginteatterin Hair-musikaalia kaikille jotka pitävät hyvästä musiikista ja upeista tanssiesityksistä.
Koska pääsee uudestaan???? :D

-Raitsu

5 kommenttia:

  1. OUJEEEEEEEEEEES!!!!!
    Sun on IHAN pakko pitää noita pöksyjä uudestaan ja joka päivä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä ilmotin jo et nää on sit mun uudet työhousut.. ;)

      Poista
  2. Mä voisin ihan tosissaan pitää tollasia housuja. Tai koska mä nyt oon tosissaan missään, mut kuiteski :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosisaan mäkin niitä haluaisin uudestaan pitää! :D mut missä, ja millon?? :/

      Poista
  3. Noi on aivan mahtavat housut. Kyllä mä pitäisin niitä ihan joka päivä jos mulla tollaset olis.
    Jos kantti kestää niin käytä toki mahdollisimman usein, esim. kauppareissulla :)

    VastaaPoista