perjantai 17. kesäkuuta 2011

Pähkäilyä

Tahdon oman "logon". Tai en edes logoa, vaan sellaisen jutun, minkä voin liittää aina itsetekemiini juttuihin, jotta sitten muutkin tietäisivät, että se kyseinen tavara, esine, käsityö on sitten minun tekemäni.

Olen jo pitkään miettinyt mikä olisi hyvä. Noh.. Lempinimiä minulla on ainakin miljoona!!! Raitsu, Raipe, Rambo, Är jne... eih.. ei mikään noista oikeen toimi, joten kokeillaan ihan sillä aidolla ja alkuperäisellä.
"Raita". Joo, vois toimii.

No sitten... Mulla on kuvankäsittelyohjelma, jota osaan hyvin huonosti käyttää. Nyt olen melkein kaksi tuntia istunut tässä koneella ja väkertänyt tätä "logoa".

Nyt kaipaan teidän apua! Kertokaa mitä olette mieltä? Minusta tämä on nyt ihan ok, mutta en ole ihan ihan vielä tyytyväinen. Onko jotain liikaa, vai puuttuuko jotain? Kumpi on parempi? Varjolla vai ilman??


2 kommenttia:

  1. Varjolla. Ja mikset kelpuuta vaikka Raimoa? :D

    VastaaPoista
  2. musta olis hienompaa, jos tekisit sen logon ite, siis käsin, ku sä osaat kaikenlaista hienoa, ni tulis paljo omaperäsempi ja toi on muuten hiton hyvä idea :)

    VastaaPoista